Perjalanan Manchester United Cecah Angka 2,000 Gol

Share on facebook
Share on twitter

Manchester United berjaya mencetak angka 2,000 gol pada aksi menentang Norwich sebentar tadi.

United menang 1-3 di Carrow Road.

Jaringan minit ke-21 McTominay yang digelar Meksos ini adalah angka yang ke-2,000 dalam era moden EPL.

Bukan mudah nak buat brader. Tahniah kepada Man United. Bukti kelab anda istimewa.

Secara keseluruhannya Man United mencetakn 2,002 gol malam ni. Tu pun dibazirnya dua penalti. Ke kiri, ke kanan. Mungkin nak elak angka 2,004 kot. Tukar LA kepada 2,003(a) kan.

Ok. Dalam. Usaha United mencapai semua ini, kita lihat setiap suku daripada angka 2,000 ini.

Jom kita bongkar!!!!

Gol ke-500 – Andy Cole

Antara poacher terbaik dalam sejarah peradaban EPL. Buat gol sesenang dia suka. Macam kau masak meggi.

Gol ke-1,000 – Cristiano Ronaldo

Bintang legenda United yang dianggap Sir Alex sebagai bakat paling luar biasa pernah beliau tengok sambil kunyah cinggam.

Ronaldo meninggalkan United dengan 1 Ballon d’or sebagai pencapai peribadi. Dan banyak lagi pencapaian lain.

Gol ke-1,500 – Dmitar Berbatov

Striker dengan cara beliau tersendiri. Dia sendiri cakap dia tak akan berlari tetapi dia akan berada di ruang dia rasa perlu. Dulu kan ramai kutuk dia malas. Dia ni antara fox in the box yang sangat bahaya.

Gol ke-2,000 – Scott McTominay

Siapa sangka budak Scotland ini akan mencetak angka unik ini. Harap dia tak cair nombor la esok. Pemain tengah dalam pembikinan di United.

 

Itulah kisahnya Man United mencapai angka 2,000+ (nampak macam iphone).

Syabas United.

Baca yang lain