RASMI: WWE Umum The Undertaker Diiktiraf Ke Hall Of Fame

WWE telah mengesahkan bahawa The Undertaker akan diangkat ke dalam Dewan Kemasyhuran (Hall Of Fame) 2022 tahun ini.

The Undertaker ialah salah seorang tokoh gusti yang paling ikonik dalam sejarah, dan dia kini akan diberi penghormatan dengan induksi ke dalam Dewan Kemasyhuran WWE.

Berita itu disahkan sendiri oleh WWE petang ini, dengan siaran media berikut dikeluarkan.

WWE (NYSE: WWE) hari ini mengumumkan bahawa The Undertaker akan dimasukkan ke dalam Dewan Kemasyhuran WWE pada satu majlis pada hari Jumaat, 1 April di Pusat Penerbangan Amerika di Dallas sebagai sebahagian daripada Minggu WrestleMania.

Acara ini akan disiarkan secara langsung secara eksklusif dari Peacock di A.S. dan Rangkaian WWE di tempat lain.

The Undertaker ialah salah seorang Superstar paling popular dalam sejarah WWE dan ikon budaya pop. Selepas membuat penampilan sulungnya di WWE pada Siri Survivor 1990, “The Phenom” terus memegang hampir setiap Kejohanan utama dalam WWE dan telah bertanding dalam beberapa perlawanan yang paling diingati dalam sejarah sepanjang kerjayanya yang cemerlang selama 30 tahun.

Di samping itu, The Undertaker mengumpul rekod tanpa kalah WrestleMania 21 tahun berturut-turut yang mungkin tidak akan pernah dipecahkan. Pada 2020, The Undertaker telah dipaparkan dalam dokumenseri WWE Network “Undertaker: The Last Ride,” yang dipuji oleh peminat dan pengkritik serta membuat “Final Farewell” di Siri Survivor.

The Undertaker terus membuat penampilan di luar gelanggang, yang terbaru muncul dalam Escape The Undertaker Netflix.

Buat pertama kalinya, WWE akan mengadakan majlis Hall of Fame selepas episod ‘go-home’ SmackDown sebelum WrestleMania.

The Undertaker akan menjadi tajuk utama tahun ini, dengan ahli gusti yang lain yang akan diinduksi ke Dewan Kemahsyuran untuk disahkan dalam beberapa minggu akan datang.

Memandangkan pertunjukan itu berada di Texas, negeri asalnya, tidaklah terlalu mengejutkan untuk melihat The Undertaker akan dilantik ke dalam Hall of Fame, dua tahun selepas perlawanan terakhirnya di WrestleMania 36.

Baca yang lain